Închide meniul
Foto

Antena 1, lider incontestabil de audienţă întreaga zi şi în Prime Time, pe toate targeturile

Valentin Pîrcălabu Publicat: 15 iunie 2021, 20:13 / Actualizat: 15 iunie 2021, 23:19

Reclamă
Antena 1, lider incontestabil de audienţă întreaga zi şi în Prime Time, pe toate targeturile

Antena 1, lider incontestabil de audienţă

Ieri, 14 iunie, telespectatorii au preferat programele Antenei 1, încă de la primele ore ale dimineţii şi pânã târziu în noapte. Antena 1 conduce detaşat topul audienţelor, atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile, pe toate categoriile de public. Super Neatza cu Răzvan şi Dani, Observator 12, Observator 16, Mireasa, Acces Direct, Observator 19, Observator 23, Chefi la cuţite şi Legendele, cu Dan Negru i-au captivat pe telespectatori, care au condus staţia în fruntea clasamentelor de audienţã.

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ RECLAMĂ

Astfel, pe 14 iunie, Antena 1 s-a impus ca lider detaşat de audiență pe parcursul întregii zile (02:00-23:00), pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 3.6 puncte de rating și 28.6% cotă de piață, în timp ce Pro TV înregistra o medie de 2.4 puncte de rating și 18.7% cotă de piață. Ierarhia se pãstreazã şi în rândul publicului din mediul urban, dar şi la nivelul întregii ţãri.

Antena 1, lider incontestabil de audienţă, pe 14 iunie

Antena 1 a fost lider absolut de audiență în Prime-Time (19.00-23.00), la fel, pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 9.2 puncte de rating și o cotă de piață de 34.8 procente, dublu faţă de Pro TV, ce înregistra o medie de 4.7 puncte de rating și 17.7% cota de piață. Şi de această dată, ierarhia se pãstreazã şi în rândul publicului din mediul urban, dar şi la nivel naţional.

Ieri, telespectatorii au fost cu ochii pe confruntarea de la Chefi la cuţite. Emisiunea a fost lider detașat de piață cu aproape 2,3 milioane de români, ce au privit emisiunea în minutul de maximă audiență de la 21.45 Telespectatorii Antena 1 au avut parte de o nouă ediție tensionată și surprinzătoare, în prima parte a semifinalei din sezonului 9. Astfel, cel mai iubit show culinar s-a clasat ca lider absolut de audiență pe toate categoriile de public.

Ziua bună s-a cunoscut încă de dimineaţă. Super Neatza cu Răzvan şi Dani a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, o medie de audiență de 2.3 puncte de rating și o cotă de piață de 26.4 procente, impunându-se ca lider de audienţă.

Reclamă

Observator 12 a fost şi el prima opţiune a publicului comercial, dar şi la nivel urban. Jurnalul prezentat de Olivia Păunescu, Andreea Ţopan şi Bogdan Alecsandru a înregistrat o medie de audiență de 2.3 puncte de rating și o cotă de piață de 22.6 procente, în timp ce programul oferit atunci de Pro TV înregistra o medie de 1.7 puncte de rating și 17% cota de piață.

Cea mai nouă ediţie Mireasa, difuzată ieri la Antena 1 s-a impus ca lider de audientă, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu o medie de audiență de 2.1 puncte de rating și o cotă de piață de 21.4 procente, în timp ce programul oferit atunci de Pro TV înregistra o medie de 1.5 puncte de rating și 15.1% cota de piață.

Cea mai nouă ediţie Acces Direct a fost şi ea prima opţiune a telespectatorilor, la nivelul tuturor categoriilor de public. Emisiunea prezentată de Mirela Vaida a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, o medie de audiență de 2.8 puncte de rating și o cotă de piață de 19.4 procente, ierarhia păstrându-se la nivelul tuturor targeturilor.

Reclamă 4 / 0/3

Cele mai importante ştiri ale zilei, prezentate de Alessandra Stoicescu în cadrul Observator 19 au condus clasamentul audienţelor, la nivelul tuturor categoriilor de public. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri, in întervalul 18:58 – 19:44 pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, o medie de audiență de 4.8 puncte de rating și o cotă de piață de 26.3 procente, în timp ce programul oferit atunci de Pro TV înregistra o medie de 3.2 puncte de rating şi 17.5% cota de piată. Ierarhia se păstrează şi la nivelului publicului urban şi naţional. Observator 16, Observator 23, rubrica Sport, Jurnal de Asia, dar şi Legendele, cu Dan Negru au condus detaşat ieri clasamentul de audienţă.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Citește și:

Care va fi finala UEFA Champions League?

Vezi rezultatele

Loading ... Loading ...
Reclamă
Ultimele știri
0:15 VIDEOMax Verstappen, pole position în cursa de sprint a Marelui Premiu de la Miami (Antena 3 CNN şi în AntenaPLAY, de la ora 19:00) 3
mai
23:57
Mihai Stoica a anunţat o schimbare majoră la FCSB: „Poate chiar se va ajunge să se voteze!”
3
mai
22:55
„Penibil!” Oficialii de la Sepsi au ieșit la atac după 4-1 cu Farul! Mesaj dur despre scandările xenofobe
3
mai
22:45
„Nu le-am dat nicio șansă” Reacții categotice din tabăra lui Sepsi după 4-1 cu Farul! Ce s-a spus despre performanța de la Ovidiu
3
mai
22:37
Prima reacţie a lui Gică Hagi, după umilinţa din Farul – Sepsi 1-4: „Un meci de care îţi este ruşine! E greu să accepţi”
3
mai
22:26
Marius Ștefănescu, anunțul momentului despre transferul la FCSB. Ce a spus despre declarațiile lui Laszlo Dioszegi
3
mai
22:16
VIDEOProgramul complet al F1 Academy™ de la Miami! Abbi Pulling, pe primul loc în a doua sesiune de antrenamente, live în AntenaPLAY
3
mai
21:59
Farul – Sepsi 1-4! Umilință uriașă pentru echipa lui Gică Hagi! Safranko a făcut spectacol la Ovidiu
3
mai
21:29
România – Japonia LIVE VIDEO în AntenaPLAY (13:30). Ultimul meci de la Campionatul Mondial de hochei pentru tricolori
3
mai
21:27
OFICIAL! Edi Iordănescu poate convoca 26 de jucători pentru EURO 2024. Decizia luată de UEFA
Vezi toate știrile
Citește și