Închide meniul
Foto

Antena 1, lider incontestabil de audienţă întreaga zi şi în Prime Time, pe toate targeturile

Valentin Pîrcălabu Publicat: 15 iunie 2021, 20:13 / Actualizat: 15 iunie 2021, 23:19

Comentarii
Antena 1, lider incontestabil de audienţă întreaga zi şi în Prime Time, pe toate targeturile

Antena 1, lider incontestabil de audienţă

Ieri, 14 iunie, telespectatorii au preferat programele Antenei 1, încă de la primele ore ale dimineţii şi pânã târziu în noapte. Antena 1 conduce detaşat topul audienţelor, atât în Prime Time, cât şi la nivelul întregii zile, pe toate categoriile de public. Super Neatza cu Răzvan şi Dani, Observator 12, Observator 16, Mireasa, Acces Direct, Observator 19, Observator 23, Chefi la cuţite şi Legendele, cu Dan Negru i-au captivat pe telespectatori, care au condus staţia în fruntea clasamentelor de audienţã.

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ RECLAMĂ

Astfel, pe 14 iunie, Antena 1 s-a impus ca lider detaşat de audiență pe parcursul întregii zile (02:00-23:00), pe toate categoriile de vârstă. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 3.6 puncte de rating și 28.6% cotă de piață, în timp ce Pro TV înregistra o medie de 2.4 puncte de rating și 18.7% cotă de piață. Ierarhia se pãstreazã şi în rândul publicului din mediul urban, dar şi la nivelul întregii ţãri.

Antena 1, lider incontestabil de audienţă, pe 14 iunie

Antena 1 a fost lider absolut de audiență în Prime-Time (19.00-23.00), la fel, pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat o medie de audiență de 9.2 puncte de rating și o cotă de piață de 34.8 procente, dublu faţă de Pro TV, ce înregistra o medie de 4.7 puncte de rating și 17.7% cota de piață. Şi de această dată, ierarhia se pãstreazã şi în rândul publicului din mediul urban, dar şi la nivel naţional.

Ieri, telespectatorii au fost cu ochii pe confruntarea de la Chefi la cuţite. Emisiunea a fost lider detașat de piață cu aproape 2,3 milioane de români, ce au privit emisiunea în minutul de maximă audiență de la 21.45 Telespectatorii Antena 1 au avut parte de o nouă ediție tensionată și surprinzătoare, în prima parte a semifinalei din sezonului 9. Astfel, cel mai iubit show culinar s-a clasat ca lider absolut de audiență pe toate categoriile de public.

Ziua bună s-a cunoscut încă de dimineaţă. Super Neatza cu Răzvan şi Dani a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, o medie de audiență de 2.3 puncte de rating și o cotă de piață de 26.4 procente, impunându-se ca lider de audienţă.

Reclamă
Reclamă

Observator 12 a fost şi el prima opţiune a publicului comercial, dar şi la nivel urban. Jurnalul prezentat de Olivia Păunescu, Andreea Ţopan şi Bogdan Alecsandru a înregistrat o medie de audiență de 2.3 puncte de rating și o cotă de piață de 22.6 procente, în timp ce programul oferit atunci de Pro TV înregistra o medie de 1.7 puncte de rating și 17% cota de piață.

Cea mai nouă ediţie Mireasa, difuzată ieri la Antena 1 s-a impus ca lider de audientă, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cu o medie de audiență de 2.1 puncte de rating și o cotă de piață de 21.4 procente, în timp ce programul oferit atunci de Pro TV înregistra o medie de 1.5 puncte de rating și 15.1% cota de piață.

Cea mai nouă ediţie Acces Direct a fost şi ea prima opţiune a telespectatorilor, la nivelul tuturor categoriilor de public. Emisiunea prezentată de Mirela Vaida a înregistrat, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, o medie de audiență de 2.8 puncte de rating și o cotă de piață de 19.4 procente, ierarhia păstrându-se la nivelul tuturor targeturilor.

Reclamă

Cele mai importante ştiri ale zilei, prezentate de Alessandra Stoicescu în cadrul Observator 19 au condus clasamentul audienţelor, la nivelul tuturor categoriilor de public. Astfel, Antena 1 a înregistrat ieri, in întervalul 18:58 – 19:44 pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, o medie de audiență de 4.8 puncte de rating și o cotă de piață de 26.3 procente, în timp ce programul oferit atunci de Pro TV înregistra o medie de 3.2 puncte de rating şi 17.5% cota de piată. Ierarhia se păstrează şi la nivelului publicului urban şi naţional. Observator 16, Observator 23, rubrica Sport, Jurnal de Asia, dar şi Legendele, cu Dan Negru au condus detaşat ieri clasamentul de audienţă.

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Înapoi la Homepage
Reclamă

Poate lua Dinamo titlul în Liga 1 în acest sezon?
Loading ... Loading ...
Citește și:
22:45
VIDEO“A fost ridicol!” Scandal făcut de selecționerul lui Siyabonga Ngezana, după 0-1 cu Egipt: “Salah mi-a spus”
22:09
Pep Guardiola și-a scos pălăria în fața jucătorilor lui Manchester City: “Avem un standard la club”
21:52
VideoJurnal Antena Sport | Se face MMA și de Crăciun
21:37
Louis Munteanu, sancționat după ce s-a pozat în tricoul FCSB-ului! Decizia luată de CFR Cluj
21:16
Manchester United vrea să facă transferul anului! 200 de milioane pentru vedeta lui Real Madrid. Reacția lui Florentino Perez
20:54
VideoJurnal Antena Sport | Un 2025 de top pentru Istvan Kovacs
1 EXCLUSIVGică Craioveanu a dat verdictul despre transferul uriaş pregătit de Universitatea Craiova 2 Gigi Becali, veste de ultim moment despre transferul lui Louis Munteanu, după imaginile cu atacantul în tricoul FCSB-ului 3 „Lipsit de creier”. Neluțu Varga a răbufnit după ce l-a văzut pe Louis Munteanu în tricoul FCSB-ului. Anunț despre transfer 4 “Cadou” de 1,5 milioane de euro chiar în ziua de Crăciun! Anunțul făcut de CFR Cluj 5 Scandalul raportului de compresie. Analiza lui Adrian Georgescu 6 FotoDaniel Bîrligea, vacanță spectaculoasă alături de iubita Antonia, după ce a fost „iertat” de Gigi Becali
Citește și