Închide meniul

Noul logo al lui Dinamo, subiect de glume? Propunere în roş-albastru primită de PCH. „De asta mai aveam nevoie acum”

Publicat: 21 aprilie 2022, 18:43

Reclamă
Noul logo al lui Dinamo, subiect de glume? Propunere în roş-albastru primită de PCH. „De asta mai aveam nevoie acum

FC Dinamo fuzionează cu CS Dinamo!

Dinamo a retrogradat în premieră / Mediafax Foto / Andreea Alexandru via Hepta

Dinamo a anunţat că începe o campanie de rebranding după ce firma lui Nicolae Badea i-a cerut un milion de euro despăgubiri pentru folosirea numelui şi a siglei. „Câinii” au cerut ajutorul fanilor din DDB şi aşteaptă propuneri pentru un nou logo al clubului. O variantă primită a fost cu adevărat surprinzătoare.

ARTICOLUL CONTINUĂ DUPĂ RECLAMĂ

În comentariile apărute la postarea de pe contul de Facebook al celor de la Peluza Cătălin Hîldan a apărut şi un logo în roş-albastru, care are şi o stea. „De roş-albastru mai aveam nevoie acum…„, a reacţionat imediat un ultras.

Logo al lui Dinamo, în roş-albastru

Cel care a venit cu propunerea s-a apărat imediat: „Nu are nicio legătură. Cu asta s-a jucat pe tricouri din 1950 până în 1974„.

Stema propusă de fanii lui Dinamo

Dinamo va avea un nou logo din sezonul 2022-2023

Pe modelul marilor echipe ale fotbalului european (Juventus sau Manchester City, spre exemplu), Dinamo București are nevoie de o imagine nouă, astfel că, începând de astăzi, clubul nostru pornește o campanie de rebranding. Din sezonul următor, clubul va avea un nou logo, ales prin implicarea în acest proiect a fanilor dinamoviști din țară și din străinătate, a fostelor glorii și, bineînțeles, a suporterilor înscriși în Programul „Doar Dinamo București” (DDB).

Reclamă

În perioada 20 aprilie 2022 – 5 mai 2022 vor fi concepute modele atât de agențiile partenere Dinamo București, dar și de cei mai talentați suporteri participanți la acest proces de rebranding.

Noul logo va conține culorile Dinamo București (roșu-alb), identitatea vizuală a clubului (D, Dinamo, Dinamo 1948) și elemente de legătură cu istoria din 1948 până astăzi.

Propunerile pot fi făcute în creion sau în programe specifice (Phostoshop, Illustrator, Corel, etc). Ele vor fi preluate brut și vor fi prelucrate de agențiile partenere într-o versiune finală sau pot veni direct stilizate. Vor merge în faza a doua cele mai interesante 5 modele propuse. Acestea vor fi alese de trei comisii, formate din fostele glorii ale clubului, reprezentanții DDB și echipa de marketing a clubului. În faza a 2-a vor exista 5 comisii de vot și cel mai votat logo va fi ales câștigător.

Reclamă 4 / 0/3

Cinci comisii de vot pentru alegerea variantei câştigătoare

Prima comisie de vot va fi a suporterilor. Cele 5 logo-uri vor fi votate timp de 4 zile pe pagina oficială de Facebook a clubului, ele urmând să primească puncte de la 1 la 5, în funcție de rezultat: poziția 1 (5 puncte), poziția 2 (4 puncte), poziția 3 (3 puncte), poziția 4 (2 puncte), poziția 5 (1 punct).

A doua comisie de vot va fi din cadrul DDB, unul dintre acționarii clubului nostru. Modul de punctaj va fi același ca la prima comisie. A treia comisie va fi formată din legendele clubului. Foștii mari jucători și antrenori care au scris istoria clubului vor vota cele 5 propuneri și punctajul va fi același ca la prima comisie. A patra comisie va fi formată din cei mai importanți jucători din lotul actual și din o parte din antrenorii de la grupele de juniori ale clubului. Același punctaj.

A cincea comisie va fi formată din reprezentanții de marketing ai clubului. Modul de punctaj va fi același, ca la prima comisie.
Punctajele vor fi publicate într-un comunicat oficial, împreună cu noul logo ales câștigător pe 14 mai 2022, de ziua clubului, când Dinamo București va împlini 74 de ani.

Dacă oricare din cele 5 logo-uri ajunse în faza finală provine din rândul fanilor noștri, cei mai inspirați suporteri vor primi un abonament la meciurile jucate de Dinamo pe teren propriu pe toată perioada în care sigla va fi oficială la club și, de asemenea, un tricou de joc în fiecare sezon, timp de 10 ani.

Noul logo va deveni oficial începând cu sezonul 2022-2023, urmând a fi prezent pe toate echipamentele de joc ale echipei noastre, dar și pe produsele oficiale în magazinul online și în magazinul de prezentare al clubului„, se arată în comunicatul lui Dinamo.

Citește și:

Va reuşi Dinamo să se salveze de la retrogradare?

Loading ... Loading ...
Reclamă
Ultimele știri
23:45 Borussia Dortmund – PSG 1-0! Fullkrug, singurul marcator într-un meci cu ocazii uriaşe! Mbappe nu s-a lipit la gol 23:40 Gigi Buffon, emoţionat de revenirea lui Parma în Serie A! Mesaj superb după performanţa la care au contribuit Man şi Mihăilă 23:31 FotoDennis Man şi Valentin Mihăilă, la bustul gol după ce au promovat în Serie A! Imagini de senzaţie cu românii de la Parma 23:12 Mihai Stoica a spus totul despre sărbătoarea câştigării titlului! Ce a pregătit FCSB: „La cât am aşteptat, trebuia să facem ceva” 23:02 VIDEOCristiano Ronaldo, un nou gol fabulos în Arabia Saudită! Starul portughez a început să danseze după ce a înscris 22:36 Mihai Rotaru l-a descris în trei cuvinte pe Costel Gâlcă şi a spus cine ia deciziile la echipa lui: „Aşa am procedat cu toţi” 22:08 Coreea de Sud – România LIVE VIDEO (vineri, ora 13:30). „Tricolorii” vor o nouă victorie la CM de Hochei, LIVE în AntenaPLAY 22:04 Mihai Stoica a anunţat care e primul jucător care poate semna cu FCSB după câştigarea titlului: „Au început negocierile” 21:48 Jannik Sinner s-a retras de la Madrid! Organizatorii turneului au dezvăluit problema italianului 21:29 Primele reacţii ale lui Dennis Man şi Valentin Mihăilă după ce au obţinut promovarea în Serie A! Vezi toate știrile
Citește și