Mai multe studii realizate de diferite institute din lume au demonstrat o legătură statistică între decesele cauzate de COVID și vitamina D. Conform unui studiu din Indonesia, 98,9% dintre cei care au murit de COVID aveau deficiență de vitamina D, în timp ce doar 4% dintre cei cu suficientă vitamina D în corp au murit din cauza COVID.
Topicul a fost dezbătut pe larg de doctorița Rhonda Patrick din SUA, o expertă în biochimie, în podcastul Joe Rogan Experience.
Teoria a fost intărită de mai multe alte centre de cercetare. Un studiu din Anglia a ajuns la concluzia că victimele din Italia și Spania, două dintre cele mai afectate țări din lume, au multe victime deoarece populația în vârstă evită ieșirile la soare, acesta fiind principalul producător de vitamina D în corp.
În schimb, țările nordice sunt printre cele afectate foarte puțin de virus, acestea având un nivel ridicat de vitamina D, deoarece sunt consumatoare de ulei de cod și de suplimente de vitamina D, pentru a compensa lipsa soarelui, notează scitechdaily.com
Experții insistă însă ca oamenii să ia medicamente sau suplimente doar la îndemnul medicilor sau farmaciștilor!
- 98,9% dintre cei care mor de COVID au deficiență de vitamina D
- Doar 4% dintre cei care au suficientă vitamina D mor de COVID
- Studiile au fost efectuate de mai multe institute din lume
- Deportivo La Coruna - Real Madrid e live în AntenaPLAY, pe 12 august, de la ora 22:00
- Europe Smash - Sweden 2026 e live în AntenaPLAY în perioada 8-18 august
- Celebrul milionar care şi-a înşelat soţia cu cea mai bună prietenă a acesteia şi-a făcut o nouă iubită! Cine e femeia
- (P) Trei obiceiuri financiare care separă oamenii bogați de cei care doar visează
- (P)Dincolo de cele 90 de minute: cum a devenit experiența fanului de sport tot mai interactivă
- Iubitul Simonei Halep dă o nouă lovitură de proporții și devine „rivalul” lui Ion Țiriac
- (P) Ce trebuie să verifici înainte să aplici pentru un credit ipotecar în această toamnă



































