Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool, brandul de bere italian super-premium, din portofoliul Asahi Europe & International, a anunțat recent un nou parteneriat global cu Scuderia Ferrari.
Parteneriatul întins pe mai mulți ani va deschide pentru Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool un nou capitol în domeniul curselor de mașini alături de Scuderia Ferrari și de competiția Ferrari Challenge Trofeo Pirelli, continuând călătoria sponsorizărilor de acest tip.
Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool, parteneriat global cu Scuderia Ferrari şi noua sticlă ediţie limitată
Fiind o relație naturală între două branduri italiene puternice, parteneriatul va pune în valoare pasiunea și stilul caracteristice Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool și Ferrari, propunându-și să ducă la un alt nivel experiența cursei pentru fanii din întreaga lume.
Pentru a sărbători parteneriatul și a face un prim pas către această nouă experiență, Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool dezvăluie o sticlă în ediție limitată, Tifosi Nastro Azzurro 0.0%, un tribut pentru fanii Scuderiei Ferrari, Tifosi, și pentru pasiunea pe care o au pentru acest sport.
În cinstea anului inaugurării parteneriatului, au fost create 2024 de sticle Tifosi Nastro Azzurro 0.0%, numerotate individual de la 1 la 2024. Sticlele includ identitățile vizuale ale ambelor branduri, marcând începutul unui nou și promițător parteneriat.
Sticlele în ediție limitată vor fi disponibile în România, Italia, Regatul Unit, Irlanda, SUA, Canada, Singapore și Australia
Împreună cu renumitele Cluburi Scuderia Ferrari la nivel global, Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool se va asigura că cele 2024 sticle Tifosi Nastro Azzurro 0.0% ajung la fanii Scuderiei Ferrari din întreaga lume, pentru a-i răsplăti pe aceștia pentru devotamentul lor. Sticlele în ediție limitată vor fi disponibile în România, Italia, Regatul Unit, Irlanda, SUA, Canada, Singapore și Australia.
Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool va fi vizibil pe brandingul mașinilor Scuderiei Ferrari și pe uniformele piloților. Cele două branduri vor colabora totodată pentru a crea conținut relevant și dedicat fanilor în social media, oferindu-le acces special la informații despre echipă și subliniind pasiunea unică italiană.
Materialul video, The Brake In, lansat recent, îi prezintă pe piloții echipei Scuderia Ferrari, Charles Leclerc și Carlos Sainz, care pot fi văzuți intrând în fabrica de bere Birra Peroni, urmând indicațiile cunoscutului Fred Vasseur – Team Principal, Scuderia Ferrari. Piloții trec de echipa de pază a fabricii și evită obstacole pentru a ajunge la linia de producție, unde sunt văzuți schimbând etichetele sticlelor Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool cu etichete ‘Tifosi Nastro Azzurro 0.0%’, un tribut pentru Tifosi, fanii Scuderiei Ferrari. Astfel, cursa fiind finalizată, piloții ies din fabrică, lansând cu mândrie parteneriatul dintre Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool și Scuderia Ferrari Formula 1® Team.
- Noul parteneriat, întins pe mai mulți ani, dintre Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool și Ferrari aduce împreună două branduri italiene puternice, sinonime cu pasiunea și stilul italian
- A fost inaugurată noua sticlă ediţie limitată, Tifosi Nastro Azzurro 0.0%, un tribut pentru fanii Scuderiei Ferrari, disponibilă şi în România
- Piloții Scuderiei Ferrari, Charles Leclerc și Carlos Sainz, apar într-un material video spectaculos, The Brake In
- Marele Premiu din Qatar e în AntenaPLAY, în perioada 29 noiembrie - 1 decembrie
- Cele mai tari meciuri din NBA şi NHL sunt live exclusiv în AntenaPLAY
- „Am primit acordul!” Ce a spus Larisa Iordache despre soacra ei! Ce se va întâmpla după ce va naşte
- „Până la Valentina am avut tot ce mi-a plăcut ochiului” Decizia radicală a lui Cristi Borcea, care i-a schimbat complet ultima căsnicie!
- Cum a ajuns marea iubire a lui Ion Ţiriac să deţină o afacere uriaşă: „M-a ajutat, cu siguranţă!”