Cu atât mai mult având in vedere situația actuală a Covid-ului este chiar indicat ca in vacanță unde vei putea sa mergi sa închiriezi o mașină pentru diverse activități întreprinse la locația aleasă, tocmai pentru a nu intrat in contact cu foarte multă lume. De exemplu găsești în terminalul sosiri, firme specializate de rent a car care nu au prețuri foarte mari, dar făcând un calcul, la finalul vacanței, veți realiza că toată vacanța a fost de nota zece.
Călătoriile în Europa, în mod special sunt cel mai simplu de planificat. Mai mult de atât dacă planificați să faceți un circuit și sa vizitați mai multe orașe, sate, atunci cu siguranță este cea mai buna alegere.
De multe ori pare mai ieftin să apelați la serviciile unei firme de taxi pentru un transfer aeroport, dar cu toate acestea când veți trage linia veți vedea ca nimic nu se compară cu utilitatea comoditatea folosirii unei mașini, pentru bagaje, confort și de multe ori dacă mergeți distanțe mai mari veți vedea că veți plăti chiar mai puțin. În plus, ca tu să fii liniștit, toate companiile de rent a car oferă și asigurare pentru orice fel de incident auto.
Există multe companii globale de închirieri auto care operează sute de mii de vehicule în orice moment, distribuite mii de locații de închiriere. De asemenea, oferă servicii atât consumatorilor, cât și întreprinderilor centre, spălătorii auto și parcări.
Cu atât de multe rezervări de vehicule, închirieri auto și vânzări auto către track, managementul flotei este o provocare complexă pentru o astfel de companie. De-a lungul anilor, creșterea rapidă, procesele învechite și noile complexități din achiziții au prezentat date provocări de management. Pentru a ajuta la îmbunătățirea eficienței operaționale și a satisfacției clienților, aceste companii vor avea nevoie de o sursă globală și autorizată a tuturor datelor despre vehicule și clienți.
Este destul de dificil pentru o asemenea companie să-și gestioneze flota eficient și să ofere servicii centrate pe client , ambele contribuind la realizarea preferințelor clienților. Pentru a contribui la creșterea eficienței operaționale, astfel de companii au început o transformare digitală globală. Dar în primul rând, au trebuit să îmbunătățească calitatea și guvernanța datelor și să ofere puterii o singură sursă de date de bază sisteme de rezervare, închiriere, vânzare și gestionare a flotei.
Ca și obiectiv general al tuturor companiilor de închirieri mașini a fost de a facilita o transformare globală a afacerii. Stăpânirea domeniului clienților aduce o serie de avantaje care ajută la facilitarea unui serviciu mai bun pentru clienți, îmbunătățire, satisfacție și, în cele din urmă, atrage mai multă loialitate și vânzări mai mari. Prin stăpânirea datelor despre clienți, compania pot identifica acum cu ușurință consumatorii care pot face parte din aceeași gospodărie sau clienții de afaceri care sunt filiale ale altui client. Aceste informații permit companiei să identifice rapid cine închiriază un vehicul și care sunt preferințele lor pentru vehicul, accelerând capacitatea de a atrage clienții în dorința lor vehicule mai rapide.
În plus, compania poate oferi gestionarea flotei în timp real clienților de afaceri și poate centraliza gestionarea contului clienților de afaceri pentru ai ajuta să-și îmbunătățească rezultatele. Stăpânirea planurilor de conturi permite companiei să standardizeze contabilitatea costurilor și financiară mărci, creând procesele necesare gestionării unui plan global de conturi.
