"Mi-a adus-o un prieten din Miami, s-a ocupat să o achiziționeze de la un colecționar. Nu era recondiționată, era bine întreținută, era într-o stare bună. Mi-a adus-o până în fața casei, pe vapor și platformă.
Am investit eu destul de mult în ea să o aduc în starea asta. Dacă prinzi linie dreaptă și e liber pe autostradă, ajungi la 130. Pe cuvânt! Păi are 180 în bord (n.r: cifrele din bord sunt exprimate în mile, nu în kilometri. 130 de mile însemnă aproximatix 209 kilometri la oră).
E din 1969 totuși. Prețul, da, cam tot pe la 130.000, plus sau minus, depinde de starea în care o păstrezi", a spus Adi Popa la Digisport.
Popa nu este singurul jucător care are o astfel de maşină
Adi Popa spune că nu este singurul fotbalist român care deţine o astfel de maşină.
"Știu că a mai avut Gorobsov una pe care a cumpărat-o de la un amic de-ai mei. Dar nu era retro autentică, adică nu era înscrisă în Retromobil. Cu chestia asta, cu autentificarea, nu este simplu, durează ceva timp, ei vin, îți verifică foarte amănunțit mașina să vadă dacă ai umblat la motor. Și doar atunci îți dau certificatul!
În Anglia, mai toți aveau bolizi. Ferrari, nu. La Steaua, Țucudean avea Ferrari, dar nu umbla foarte des cu el. Să-l concurez pe domnul Țiriac? Nici în glumă nu pot să spun", a spus Popa.