Patronul restaurantului a spus că, după ce a lăsat bacşişul urişa, clientul şi familia sa au plecat fără să dea nicio explicaţie.
”Clientul și familia sa au mâncat și au plecat fără să spună un cuvânt”, a spus Arnold Teixeira, patronul locației care poartă numele de ”Artistul înfometat”, scrie CNN.
”Când chelnerul care i-a servit a văzut nota, a început să plângă. Apoi, un alt membru al personalului meu a văzut-o și a început să plângă și el. Atunci am văzut-o și eu și nu am putut să nu plâng. A fost extrem de emoționant, pentru că a fost o perioadă cu adevărat dificilă pentru noi”, a adăugat, emoționat, acesta.
Clientul a lăsat, însă, un mesaj special pe nota de plată. ”Vă mulțumesc foarte mult pentru că ați lucrat în această perioadă grea. Suntem recunoscători pentru mâncarea delicioasă, zâmbetele calde și atmosfera excelentă … Vă rugăm să știți că vă apreciem foarte mult. Nu ar fi o vară bună fără ”Artistul înfometat””.
La sfârșitul notei, clientul a cerut ca cei 1.000 de dolari să fie împărțiți întregului personal. Teixeira a luat banii și i-a împărțit în mod egal celor șapte angajați ai localului.