CSA Steaua a făcut o gafă incredibilă. Pe noile tricouri ale echipei de volei a clubului apare o greşeală gramaticală. „Performanţa crează performanţă„, este sloganul scris greşit pe tricourile de joc. Varianta corectă este „Performanţa creează performanţă„.
„Începând de azi, pentru următorul an competițional, GLULAM SA este noul sponsor al echipei de volei Steaua București. Glulam, cel mai mare producător românesc de grinzi din lemn stratificat, va fi alături de roș-albaștri pentru realizarea obiectivelor propuse în viitorul apropiat, pentru revenirea brandului Steaua București în elita voleiului românesc.
Perseverența, determinarea, seriozitatea, ambiția, respectul pentru tine și pentru cei din jur sunt doar câteva dintre ceea ce îi leagă pe componenții echipei de volei de sponsorul Glulam SA. „Performanța creează performanță” și astfel, umăr lângă umăr, sponsor și sportivi, vor păși pe un drum nou, uniți de aceleași valori”, se arată pe site-ul oficial al CSA Steaua.
Mesajul lui Ştefan Bichir, preşedintele CSA Steaua
„Ne bucurăm de încheierea acestui parteneriat, pe care dorim să îl dezvoltăm în perioada următoare. Parteneriatul conturează obiectivele de performanță pe care echipa și le-a propus la începutul acestui sezon, motiv pentru care salutăm implicarea noului sponsor în realizarea demersurilor spre succes”, a declarat Răzvan Ștefan Bichir, președintele CSA Steaua București.