Astăzi vom învăța împreună cum putem curăța profesional chiulasa automobilului dumneavoastră marca BMW, care sunt pașii care trebuiesc parcurși si mai ales cine face această curățare ca un PRO! Apbservice.ro, cel mai bun loc unde poți să mergi cu încredere pentru un astfel de serviciu.
Este o tehnică nou introdusă in portofoliul lor de servicii, prin care cu siguranță vei deveni client fidel dupa ce vei avea parte de o primă experiență cu ei, așa cum am făcut și noi dar și alți clienți. Acestea fiind spuse zic sa pornim spre descrierea procesului de curățare profesională a chiulasei a automobilului dumneavoastră BMW. În primul rând, procesul de curățare ar trebui să îndepărteze toate depunerile de murdărie, grăsime, ulei, rugină, solzi și carbon care s-au acumulat de-a lungul anilor. În cazul pieselor turnate, vopseaua veche trebuie, de asemenea, îndepărtată, astfel încât suprafața să poată fi revopsită. Majoritatea pieselor în mișcare care fac ca motorul să funcționeze fără probleme se află în chiulasă. Poate găzdui supapele de admisie și evacuare, balansierele, bujiile etc. De asemenea, găzduiește orificii de admisie, astfel încât lichidul de răcire din radiator și uleiul să poată curge prin motor. Din aceste motive, este esențial să păstrați această parte a motorului curat și să funcționați corect. Este posibil să nu vă așteptați ca odată ce chiulasa este îndepărtată din vehicul, este relativ ușor de curățat – dar este.
Chiar dacă lucrați cu piese turnate noi, este necesară o curățare finală după ce ați finalizat procedurile de tăiere, refacere și finisare pentru a îndepărta urmele reziduale de ulei, așchii de metal și reziduuri de polizare. Murdăria, uleiul și grăsimile sunt toate solubile într-o oarecare măsură, în funcție de soluția de curățare sau de substanțele chimice utilizate. Solvenții chimici sunt agenți de curățare foarte eficienți, dar utilizarea lor a fost restricționată în multe zone prin reguli care limitează eliberarea de compuși organici volatili (COV) în atmosferă. Soluțiile apoase de curățare care conțin detergenți sau alcaline au înlocuit mulți solvenți și necesită de obicei o anumită cantitate de căldură (130 până la 170 grade F) și agitație pentru a curăța eficient. Depozitele de carbon tare din camerele de ardere și orificiile de evacuare sunt probabil cele mai dificile substanțe contaminante de îndepărtat. Solvenții chimici pot înmuia și elimina depunerile de carbon, dar nu pot fi utilizați universal.
Dacă nu se poate utiliza un solvent, ar putea fi necesar un anumit tip de sablare pentru eliminarea depunerilor grele de carbon. Combinarea acțiunii de spălare a ultrasunetelor cu produse de curățare pe bază de apă poate oferi, de asemenea, un mijloc eficient de îndepărtare a depunerilor de carbon greu. Curățarea capetelor și a blocurilor poate fi o provocare din mai multe motive. Piesele turnate au contururi complicate, geometrii complexe și atât suprafețe interioare cât și exterioare care trebuie curățate. Există jachete de apă în interiorul capetelor și blocului care pot fi căptușite cu un strat de rugină, solzi sau sedimente. S-ar putea să existe găuri oarbe care să prindă gunoi și resturi. Liniile de ulei din interiorul blocului pot fi căptușite sau înfundate cu depozite de nămol și lac. Camerele și orificiile de combustie sunt de obicei acoperite cu depozite de carbon tare.
Suprafețele exterioare ale pieselor turnate din fier au de obicei un strat de vopsea sub grăsime și murdărie. Indiferent dacă piesele turnate sunt din fier sau aluminiu, ambele trebuiesc curățate până la o suprafață metalică goală. Cu toate acestea, diferitele metale pot necesita tehnici de curățare oarecum diferite, în funcție de metoda utilizată. Pe de altă parte, aluminiul și fonta reacționează diferit la soluțiile chimice de curățare, abrazivi și căldură. O soluție foarte caustică într-un rezervor fierbinte sau o mașină de spălat cu pulverizare poate fi un agent de curățare foarte eficient pentru îndepărtarea celor mai mulți contaminanți din capetele și blocurile de fier. Dar dacă aceeași soluție este utilizată pe aluminiu, aceasta poate fi prea caustică și gravează sau decolorează metalul. Pe de altă parte, dacă o soluție de curățare mai ușoară concepută pentru aluminiu este utilizată pentru curățarea fontei, poate dura mult mai mult pentru a obține aceleași rezultate.
Descoperă soluțiile de curățare și substanțe chimice care funcționează eficient doar la apbservice.ro pe ambele tipuri de metal, dar metoda preferată de multe magazine este utilizarea unui proces dedicat de curățare pentru fiecare tip de metal. Restabilirea unui finisaj asemănător cu cel nou Una dintre cele mai mari provocări cu curățarea capetelor, blocurilor și a altor piese din aluminiu este restabilirea unui aspect asemănător. Petele de aluminiu și decolorează destul de ușor. Stratul de oxid care se formează pe suprafața metalului imediat ce este expus la aer protejează metalul împotriva coroziunii ulterioare, astfel încât aluminiu nu trebuie să fie vopsit. Dar, în timp, finisajul devine plictisitor și poate deveni chiar negru dacă piesa este expusă substanțelor chimice excesiv de caustice în timpul procesului de curățare. Sablarea uscată a aluminiului cu mărgele de sticlă, granulație de oxid de aluminiu sau miez de oțel (inoxidabil funcționează bine, dar este scump), poate elimina decolorarea. Dar acest lucru necesită o etapă de curățare suplimentară pentru a vă asigura că niciun fel de margele, nisip sau lovituri nu sunt lăsate în urmă în niciunul dintre colțurile și colțurile turnării.
Beneficiile bicarbonatului de sodiu O abordare alternativă la curățarea aluminiului și restabilirea unui aspect asemănător cu cel nou este utilizarea de medii de bicarbonat de sodiu cu un proces de explozie umedă sau uscată. Avantajele bicarbonatului de sodiu în comparație cu alte medii de explozie este că este relativ moale (doar 2,5 pe scara de duritate Mohs), ieftin și este solubil în apă (ceea ce îl deosebește de alte medii moi, cum ar fi mărgele de plastic sau coji de nucă). Bicarbonatul de sodiu este, de asemenea, un agent de curățare foarte eficient, care poate elimina depunerile de carbon tare fără a deteriora metalul de dedesubt. De asemenea, nu necesită o prespălare, care poate economisi timp și muncă. Când bicarbonatul de sodiu lovește suprafața metalului, acesta se fracturează pe măsură ce pierde contaminanții de pe suprafață. Acest lucru creează o mulțime de praf, care trebuie să fie conținut și filtrat într-un dulap de curățare. Dar nu rămân particule dure care să poată provoca probleme mai târziu. Praful rezidual poate fi clătit de pe piesă cu apă, lăsând o suprafață curată, strălucitoare, care arată ca o turnare nouă.
- Cum putem curăța profesional chiulasa automobilului
- Marele Premiu din Qatar e în AntenaPLAY, în perioada 29 noiembrie - 1 decembrie
- Cele mai tari meciuri din NBA şi NHL sunt live exclusiv în AntenaPLAY
- Daniel Pancu şi-a ales favoritele pentru grupa României U21 la EURO 2025: „Cea mai grea”
- „Vrem să revenim în America!” Răzvan Burleanu a anunţat obiectivul clar al naţionalei! Mesaj despre tragerea la sorţi: „Asta ne dorim!”
- Gică Popescu a dat verdictul despre naţionala lui Mircea Lucescu: „Am rezolvat o problemă! Nu mai tremurăm!”