Bobby Durbac, la AS.ro LIVE. Acesta este cunoscut pentru numărul mare de proiecte de marketing implementate în fotbalul românesc, în special la Steaua.
Bobby Durbac, la AS.ro LIVE
Bobby a fost director de marketing la Steaua între 2008 și 2011, perioadă în care a reușit să pună în aplicare numeroase idei și proiecte de succes. Datorită creativității și perseverenței sale, brandul formației „roș-albastre” a cunoscut o creștere impresionantă în lumea fotbalului și nu numai.
De menționat este că strategiile implementate de Bobby au generat creșteri ale veniturilor din sponsorizări de la 15% la 100%.
În timpul perioadei sale manageriale, Steaua s-a perfecționat și a implementat o mulțime de servicii noi pentru fani și clienți, printre care se numără: cea mai bună comercializare pentru Liga 1 (22 de magazine în România, cu o gamă largă de produse), primul muzeu de club din România și primul club de fotbal cu vânzare online a biletelor.
Bobby Durbac este omul care a inițiat conceptul „FCSB”, care a devenit ulterior brandul principal al clubului patronat de Gigi Becali.
„Acei ani au fost extraordinari, în ciuda faptului că performanțele sportive au fost sub nivelul clubului, însă tocmai când trebuia, am compensat prin marketing. Fără lipsa de modestie, abia dupa 10 ani, singurul club care se apropie de ce am realizat atunci, este Universitatea Craiova și mă bucur că am colaborat și că am putut să-i ghidez către performanțele actuale. Am realizat dupa ceva timp, că de fapt, am setat niște standarde pe care toate cluburile și federatiile de la noi doreau să le atingă”, a spus Bobby Durbac, citat de Eurosport.