Lovitură financiară de proporţii reuşită de Barcelona lui Xavi. Echipa catalană urmează să semneze un contract fabulos prin care va scăpa de problemele financiare prin care a trecut.
Barcelona dă marea lovitură!
Cei de la Barcelona au bătut palma cu compania Spotify, care va fi sponsorul catalanilor în următoarele trei sezoane. Astfel, echipa pregătită de Xavi urmează să pună mâna pe o sumă uriaşă după negocierile care au început în urmă cu câteva luni. Anunțul oficial ar urma să fie făcut astăzi, conform marca.com. Compania care va vira 280 de milioane de euro în următorii trei ani urmează să devină sponsorul principal atât al echipei din La Liga, cât şi a celei feminine.
Se schimbă numele stadionului Nou Camp
Contractul are şi o clauză care ar putea să nu fie pe placul suporterilor catalani. Astfel, numele stadionului Nou Camp se va schimba. Pe lângă „Camp Nou”, în noua denumire oficială va apărea și numele noului sponsor, mai spune sursa citată. Compania care urmează să devină sponsorul celor de la FC Barcelona se ocupă de servicii de streaming audioşi a fost fondată în 2006. Directorul executiv este Daniel Ek, cu o avere estimată la 3,1 miliarde dolari.
Actualul sponsor principal al Barcelonei este Rakuten, dar înţelegerea cu această se va finaliza la sfârşitul acestui sezon. Colaborarea a început în 2017 și prevedea inițial venituri de 55 milioane de euro pe sezon pentru formația de pe Camp Nou.