La restaurantul ”The Frog & The Bull” clienții au fost primiți pentru prima dată după ce restricțiile au fost ridicate în acest stat american. David Fernandez, proprietarul localului, a așteptat cu nerăbdare clienții. Acesta a avut parte de o comandă consistentă încă din prima zi.
Un bărbat și familia sa au comandat un filet mignon, friptură la grătar și alte specialități. Comanda s-a ridicat la 337 de dolari. Mai mult decât atât, bărbatul a cerut să plătească o porție dublă.
Un client a vrut să ajute un restaurant din Texas pe timpul pandemiei
Josh Pikoff, un ospătar în vârstă de 18 ani, a mărturisit că nu a primit niciodată o astfel de cerință și i-a cerut ajutorul patronului. Comanda bărbatului ajunsese la 600 de dolari, dar el a oferit 1.000 de dolari bacșiș, plus alte cheltuieli. În total suma ajunsese la 2.029 de dolari americani. „A spus să încaseze dublul sumei și am întrebat: Ești sigur? Iar el a spus că da”, a spus David Fernandez, proprietarul localului.
”La început am fost șocat pentru că nu am înțeles de ce a făcut asta. Dar clientul a fost recunoscător pentru că am redeschis localul în aceste vremuri grele”, a mai spus Pikoff, pentru CNN.
Fernandez, patronul restaurantului, a fost și el recunoscător acestui gest: ”Nu știam cu adevărat ce să spun. A fost extrem de generos și îi mulțumim”.
”The Frog & The Bull” este un restaurant din Austin cu specific libanez. Localul a fost deschis cu patru ani în urmă și s-a închis acum două luni din cauza pandemiei de coronavirus, chiar în ziua Sfântului Patrick.