Barcelona va avea un nou sponsor pe tricouri. Anunțul a devenit oficial astăzi, după o ședință extraordinară organizată de board-ul catalanilor. Barca a ajuns la un numitor comun cu Spotify, urmând ca stadionul formației blaugrana să se numească „Spotify Camp Nou” în următorii 12 ani. Celebrul brand, creat de Daniel Ek, le va plăti catalanilor peste 300 de milioane de dolari.
Înțelegerea dintre Barcelona și Spotify a devenit realitate. Board-ul catalanilor a organizat astăzi o ședință extraordinară, care a durat mai mult de 3 ore, anunță cotidianul Marca.
OFICIAL. Barca va avea un nou sponsor: Spotify! Cum se va numi stadionul catalanilor
În urma adunării respective, membrii din board-ul Barcelonei au votat în favoarea contractului de sponsorizare cu colosul din industria muzicală. Mai precis, 625 de membri au votat „DA”, dintr-un total de 906 de persoane prezente la ședință.
Spotify va deveni noul sponsor de pe tricourile catalanilor. Logo-ul companiei suedeze va apărea pe echipamentele echipelor masculine și feminine în următoarele 4 sezoane. De asemenea, numele stadionului Barcei va fi schimbat în „Spotify Camp Nou” în următorii 12 ani.
ASAMBLEA EXTRAORDINARIA
🗳️ Votaciones de la propuesta del acuerdo de patrocinio con Spotify como nuevo patrocinador principal del Club
✅ 625 a favor
❌ 49 en contra
⚪ 27 en blanco pic.twitter.com/iTgElMXB6G
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) April 3, 2022
Joan Laporta, preşedintele Barcelonei, s-a arătat extrem de bucuros după parteneriatul încheiat cu platforma online de muzică.
Joan Laporta, în culmea fericirii după ce Barcelona a semnat cu Spotify: „E cel mai bun contract de sponsorizare din istoria clubului!”
„Este cel mai bun contract de sponsorizare, de pe tricouri, din istoria Barcelonei și cel mai bun din lumea fobalului, la nivel de tricouri și stadion. Este un brand modern și tineresc, care are prezent și viitor. A fost opțiunea care ne-a oferit cea mai mare forță.”, a spus Joan Laporta, la finalul şedinţei, citat de Marca.
Potrivit presei internaționale, Spotify îi va plăti Barcelonei 310 milioane de dolari pentru contractul încheiat pe 4 ani. Inițial se zvonea că echipa catalană va încasa 320 de milioane de dolari.
Oficialii celor de la Barcelona au dezvăluit că au avut mai multe variante, dar Spotify a fost cea pe care au considerat-o cea mai potrivită. În plus, catalanii au asigurat că Nike, celălalt sponsor uriaș al Barcei, este încântat de noua înțelegere cu Spotify.
- Barcelona va avea un nou sponsor pe tricouri
- Catalanii s-au înţeles cu Spotify
- WTT Finals Fukuoka e live în AntenaPLAY, în perioada 20-24 noiembrie
- Cele mai tari meciuri din NBA şi NHL sunt live exclusiv în AntenaPLAY
- Cum ar fi trebuit Neymar să câştige 5 Baloane de Aur. Mărturisiri din autobiografia lui Gianluigi Buffon
- Christian Pulisic a dansat ca Donald Trump după ce a înscris în SUA – Jamaica 4-2. Imagini tari cu atacantul de la AC Milan
- Un antrenor din Anglia dă vina pe terenul de antrenament bântuit pentru rezultatele echipei sale! Cum vrea să alunge spiritele rele