Conducerea lui Dinamo a reacționat, după ce fanii lui Rapid au făcut scandal înainte de derby. Administratorul special al echipei din Ștefan cel Mare, Andrei Nicolescu, a vorbit despre nemulțumirea suporterilor echipei din Giulești.
Fanii rapidiști sunt nemulțumiți de faptul că oficialii lui Dinamo le-au acordat doar 2.800 de bilete la derby, chiar dacă inițial era vorba de 5.000. De asemenea, suporterii giuleșteni nu doresc să vadă meciul de la inelul 3 al Arenei Naționale și au amenințat cu boicotarea partidei.
Conducerea lui Dinamo a reacționat, după ce fanii lui Rapid au făcut scandal înainte de derby. Mesajul lui Andrei Nicolescu
După scandalul provocat de fanii rapidului, Andrei Nicolescu a dezvăluit faptul că această situație ar trebui rezolvată între galerii. Totuși, administratorul special a menționat faptul că echipa respectă regulamentul LPF, acela de a le oferi fanilor adversari bilete pentru 5% din capacitatea stadionului.
„Adevărul este că Rapid a făcut o declarație oficială prin care nu-și asumă delegația suporterilor. Noi ar trebui să ne raportăm la convenția galeriilor. Cum această convenție nu există, ne raportăm la regulament.
Eu aștept ca ei să se înțeleagă și noi nu avem o problemă să oferim și 7.000 de bilete, pe toată peluza.
Noi nu avem cum să trecem peste părerea suporterilor noștri. Dacă rămâne așa, ne raportăm la ce spune regulamentul și oferim 2.800 de bilete.
La meciul tur, a existat o convenție, dar acolo a fost o problemă a organizatorului, a clubului Rapid, care nu a permis un banner din cauza unei conotații pe care a descoperit-o chiar în acea seară, nu a descoperit-o înainte.
Atunci, exista o convenție să se suplimenteze număr de bilete și la tur, și la retur. Noi suntem la mijloc. Eu nu am cum să nu respect părerea suporterilor dinamoviști”, a spus Andrei Nicolescu, la digisport.ro.
