Djokovic a lăsat de înţeles că oricând ar mai putea fi implicat într-un scandal asemănător celui de la Flushing Meadows, când a fost eliminat după ce a lovit cu mingea o arbitră de linie.
Novak Djokovic, declaraţii surprinzătoare după descalificarea de la US Open
Liderul mondial a fost descalificat în optimile turneului de Grand Slam. În primul set al partidei cu Carreno Busta, după ce ibericul a făcut break-ul la 6-5, Djokovic a aruncat mingea spre o arbitră, pe care a şi lovit-o. Aceasta s-a prăbuşit şi nu a putut respira pentru un moment. Chiar dacă şi-a cerut scuze, oficialii au decis că meciul nu mai poate continua.
"A fost neaşteptat, dar regulile sunt clare. Trebuie să accept consecinţele şi să merg mai departe. Nu promit că nu voi mai face un gest similar în viaţa mea. Mi se putea întâmpla şi înainte de US Open, o puteau păţi şi alţi jucători. A fost o lecţie la care trebuie să reflect, am discutat cu echipa mea şi sper că nu se va repeta. Totuşi, orice este posibil în viaţă.
Încerc să arăt cea mai bună faţă a mea atât pe teren, cât şi în afara lui, dar am izbucniri. Este personalitatea mea, jucătorul care am fost dintotdeauna", a declarat Novak Djokovic.
Reacţia nervoasă de la US Open l-a costat pe sârbul de 33 de ani. A avut de plătit o amendă de un sfert de milion de dolari. A pierdut şi toate punctele pe care le câştigase în timpul turneului din New York.
- Novak Djokovic a fost implicat în scandalul anului
- Sârbul a fost descalificat de la US Open
- Reacţia liderului mondial după ce a ajuns la Roma
- Cupa Mondială Echipe Mixte 2025 e live în AntenaPLAY (30 noiembrie - 7 decembrie)
- Aplicaţia Antena Sport poate fi descărcată gratuit acum din AppStore şi GooglePlay
- Italia a câștigat Cupa Davis și a scris istorie. Borna fabuloasă egalată după jumătate de secol
- Roger Federer, declarații de mare campion despre rivalitatea cu Rafael Nadal și Novak Djokovic: „Legături puternice”
- Carlos Alcaraz, OUT de la Cupa Davis. Ce se întâmplă cu liderul ATP după finala Turneului Campionilor
- Carlos Alcaraz i-a pus gând rău lui Jannik Sinner, după finala de la Torino: „Sper să fii pregătit”
- Jannik Sinner l-a învins pe Carlos Alcaraz şi a câştigat Turneul Campionilor 2025! Al doilea succes la rând la Torino
































