Printr-un comunicat pe Facebook, DDB a precizat că cele două contracte vor aduce doi parteneri strategici și venituri anuale de peste 800.000 de euro pe an.
”Comunitatea DDB atrage tot mai multe resurse, aşa că am intrat în atenția marilor branduri internaționale!
Prima VESTE BUNĂ a anului
Ne pregătim să semnăm contracte de sponsorizare cu două companii multinaționale foarte importante, una din domeniul auto și cealaltă din domeniul financiar, care vor deveni astfel PARTENERII STRATEGICI AI DDB.
Legat de numele celor două companii, vom reveni cu amănunte în perioada care urmează, motivele fiind lesne de înţeles”, au transmis ultrașii dinamoviști.
DDB oferă premii pentru meciurile lui Dinamo
Mai mult, fanii au exemplificat și câteva strategii prin care vor să atrage din ce în ce mai multe persoane care să se înscrie în program, sporind influența și valoarea acestuia.
”Cele două mari companii îşi vor lega numele de comunitatea DDB. Din cele două parteneriate, DDB va avea de câștigat peste 800.000 €/an! Devenim din ce în ce mai puternici, aşadar!
În discuțiille cu producătorul auto am stabilit ca pentru toate meciurile pe care le vom juca acasă să punem în vânzare biletele pe Arena Națională.
Prețul unui bilet rămâne de 5 lei, iar PARTENERUL STRATEGIC al DDB va oferi mai multe premii atractive, dintre care cel mai important va fi UN AUTOTURISM.
La fiecare meci, biletele suporterilor vor participa la o tombolă publică în urma căreia câștigătorul va primi un autoturism de culoare roșie inscripționat pe alb cu “ProgramDDB”.
Câștigătorul va alege jucătorul sau legenda dinamovistă care să-i aducă mașina acasă sau să i-o înmâneze, dacă va fi vorba de un câștigător din afara țării, care va fi invitat la București pentru a-și primi premiul.
Tragerea la sorți și înmânarea autoturismului vor fi evenimente publice.
Dacă vom juca în Play-off vor fi 12 autoturisme, dacă vom juca în play-out vor fi mai multe autoturisme, pentru că se vor disputa mai multe meciuri. Valoarea unui autoturism va fi de cel puţin 12.000 €.
FAPTE, NU VORBE
(…) A sosit timpul ca această Comunitate Socios să și primească, nu numai să dea”, și-au încheiat cei din DDB comunicatul.
- DDB a anunțat două noi parteneriate la Dinamo
- Cu ce strategii vin fanii
- WTT Finals Fukuoka e live în AntenaPLAY, în perioada 20-24 noiembrie
- Cele mai tari meciuri din NBA şi NHL sunt live exclusiv în AntenaPLAY
- România şi Kosovo nu se vor întâlni în preliminariile pentru Campionatul Mondial din 2026! Posibilele adversare ale tricolorilor
- „A demonstrat că are valoare!” Gică Hagi, val de laude pentru Ianis Hagi după meciurile naționalei: „S-a născut să joace fotbal!”
- „V-aţi certat?” Denis Alibec, prima reacție despre conflictul cu Mircea Lucescu! Ce a spus despre riscul de a nu mai fi convocat