Gică Hagi a răbufnit, după golul anulat în meciul cu FCSB. “Regele” a declarat că Louis Munteanu nu se afla în poziţie de ofsaid, în momentul în care a marcat. Acesta nu a înţeles cum arbitrii au anulat reuşita atacantului său, declarând că Joyskim Dawa se afla în careu.
FCSB şi Farul au remizat în etapa a 24-a din Liga 1, scor 1-1. După ce roş-albaştrii au deschis scorul prin Baba Alhassan, în minutul 55, Louis Munteanu a reuşit să egaleze, la doar trei minute distanţă, însă golul a fost anulat pe motiv de ofsaid.
Gică Hagi a răbufnit, după golul anulat în meciul cu FCSB
Gică Hagi a avut o reacţie furibundă şi a contestat arbitrajul din meciul cu FCSB. “Regele” s-a plâns de faptul că Horaţiu Feşnic i-a anulat reuşita lui Louis Munteanu, după ce reluările au demonstrat că atacantul era în poziţie regulamentară.
De asemenea, Hagi a mai declarat că echipa sa trebuia să primească nu mai puţin de trei penalty-uri, în duelul de pe Arena Naţională, iar cu acestea ar fi trebuit să câştige partida.
“E atât de clar, incredibil! La Grameni nu a fost penalty? La Louis galben, şi stă etapa viitoare. Îmi vine să râd. La gol…la noi a fost penalty cu Voluntari, şi acum a fost foarte clar. Trecuseră cinci minute şi mergeau, tată, mergem înainte. Ne plângem, dar din păcate există şi lucrurile acestea, am avut trei penalty-uri în repriza a doua. Nu iau meritele FCSB-ului, ne-a scos Buzbuchi, au avut ocazii.
Nu e meseria mea arbitrajul, trebuie să fac schimbări la pauză, dacă echipa nu merge, să ştiu pe cine să bag. Eu trebuie să recunosc că am fost slabi în prima repriză, ofensiv zero. Cum să fie offsaid, cu Dawa un metru în careu, Louis Munteanu cu picioarele în afara careului. Ne ducem în ridicol, e prea mult!
Au pus liniile. Dawa e în careu, Louis afară. Se ia umărul. Şi cum să fie offsaid…ce, e panteră, girafă? Ce are, mă? Ce corp să aibă să fie în offsaid.
Dar eu ce am văzut pe teren…pe Louis îl atinge, la spate. La Grameni penalty, 200%. Ne daţi galben, e luptă…”, a declarat Gică Hagi, la conferinţa de presă.
