Daniel Oprița s-a arătat complet descumpănit după ce CSA Steaua a fost umilită de Csikszereda cu 4-0, în etapa a 3-a din Liga a 2-a. Antrenorul “militarilor” consideră că înfrângerea suferită în Ghencea, în această seară, reprezintă “cel mai rușinos rezultat” al echipei sale.
Oprița și-a criticat jucătorii pentru lipsa de dărurie și atitudine din meciul cu Csikszereda.
Daniel Oprița, în depresie după ce CSA Steaua a fost umilită de Csikszereda cu 4-0
“Când pierzi de maniera asta, umilința asta, nu îmi mai găsesc cuvintele. Trebuie să uităm ce s-a întâmplat în seara asta. Jucătorii trebuie să înțeleagă că Steaua e altceva, nu avem dăruire, nu se mai apără nimeni când pierdem mingea.
E cel mai rușinos rezultat al nostru, se întâmplă și lucrurile astea, am avut rezultate pozitive de când am venit. O să fie greu să spălăm rușinea asta. Ce pot să fac? La ei orice șut pe poartă a fost aproape gol. Nu știu ce să mai spun de ghinion la scorul ăsta, ne-am creat situații, încercăm să jucăm fotbal.
Sunt jucători care ne lipsesc, cu experiență. Ar trebui să fie motivați să joace, mă deranjează atitudinea, lipsa de dăruire, să se bată pentru fiecare minge. Nu mă gândesc la meciul cu Dinamo, mai avem două jocuri, trebuie să găsesc soluții”, a declarat Daniel Oprița, după înfrângerea umilitoare din Ghencea.
Adi Popa, complet debusolat după înfrângerea rușinoasă din Ghencea: “Scorul e foarte dureros!”
La rândul său, Adi Popa a fost extrem de supărat după eșecul rușinos din etapa a 3-a a ligii secunde. Experimentatul mijlocaș a amintit că nu este prima oară când CSA Steaua încasează 4 goluri în Ghencea, în Liga a 2-a.
De asemenea, fostul jucător de la FCSB a vorbit și despre subiectul sensibil legat de dreptul de promovare:
“Am mai luat patru și cu Hermannstadt anul trecut, e un rezultat rușinos, scorul e foarte dureros. Tot noi trebuie să o scoatem la capăt, noi am fost pe teren. Trebuie să reparăm ce am stricat în seara aceasta. Am arătat multe lacune din punct de vedere al atitudinii, am avut trei sau patru bare, am avut ocazii.
