Concluzia trasă de Joachim Low, înainte de Portugalia – Germania, are strânsă legătură cu gestul viral făcut de Cristiano Ronaldo la EURO, când a a dat din faţa sa două sticle de Coca – Cola. Portugalia – Germania este cel mai tare meci din etapa a doua de la EURO. După înfrângerea cu Franţa, nemţii vor să învingă Portugalia lui Cristiano Ronaldo.
Campioana en-titre a plecat ca din tun la EURO 2020. A învins cu 3-0 Ungaria, iar Cristiano Ronaldo a reuşit o dublă.
Starul portughez a ieşit în evidenţă şi în afara terenul. În timp ce prefaţa confruntarea cu Ungaria, Ronaldo a luat două sticle de Coca-Cola care erau în faţa lui şi le-a mutat. Starul lusitan a arătat o sticlă de apă şi a avut un mesaj categoric: „Apă! Beţi apă!”
Filmuleţul a devenit viral şi a provocat un val de reacţii în toată lumea. Şi Joachim Low, selecţionerul Germania, a făcut referire la acest episod, în timp ce prefaţa partida cu Portugalia.
Concluzia trasă de Joachim Low înaintea războiului cu Cristiano Ronaldo
„Ronaldo poate face mai mult decât să mute niște sticle. Are foarte multe calități. Lovește la fel de bine mingea și cu dreptul, și cu stângul. Lovește minga excelent și cu capul. Trebuie să fim foarte atenți la el!„, a spus Joachim Low.
UEFA le-a cerut jucătorilor să lase sticlele în pace! Anunț de ultimă oră după gesturile lui Ronaldo și Pogba
UEFA le cere jucătorilor să nu mai îndepărteze sticlele cu băuturi care provin de la sponsori, după gesturile făcute de Cristiano Ronaldo şi Paul Pogba, informează presa internaţională.
Cristiano Ronaldo a fost deranjat de două sticle de Coca-Cola, Paul Pogba de o sticlă de Heineken. Starul naționalei Franței luat sticla de bere la conferinţa de presă şi a mutat-o.
În acest context, UEFA le-a cerut jucătorilor celor 24 de echipe să nu mai mute băuturile de la sponsori. Directorul Euro 2020, Martin Kallen, a declarat că forul a comunicat cu echipele referitor la această problemă.
Kallen a subliniat că regulile turneului impun respectarea acordurilor UEFA cu sponsorii, chiar dacă jucătorii cu norme religioase de respectat – aşa cum sa întâmplat cu Pogba – „nu vor avea o sticlă de alcool în faţa lor”.
Coca-Cola şi Heineken se numără printre cei 12 sponsori de nivel înalt ai turneului şi contribuie la veniturile totale ale turneului, de aproape două miliarde de euro.
Cele 24 de federaţii naţionale care participă la Euro 2020 vor împărţi 371 de milioane de euro premii în bani, iar campioana va primi până la 34 de milioane de euro din partea UEFA.
- Portugalia – Germania, cel mai tare meci al zilei de la EURO 2020
- Concluzia trasă de Joachim Low
- WTT Finals Fukuoka e live în AntenaPLAY, în perioada 20-24 noiembrie
- Cele mai tari meciuri din NBA şi NHL sunt live exclusiv în AntenaPLAY
- Edi Iordănescu, pregătit de o nouă provocare în cariera sa: „E pasul evident”. Anunţul făcut în Portugalia înainte de EURO 2024
- Kylian Mbappe a vrut să se retragă de la națională după ce a ratat penalty-ul decisiv din Franța – Elveția, de la Euro 2020!
- 11 persoane au fost arestate pentru atacurile rasiste de la finala Euro 2020! „Au crezut că se pot ascunde!”