Pilotul, care a împlinit, miercuri, 26 de ani, a abandonat anul trecut la Sibiu chiar pe primul kilometru după startul primei probe. "S-a întâmplat, însă nicio etapă nu seamănă cu alta. Acum, la Sibiu, va fi diferit pentru că nu mai e asfalt, ci raliul se va desfășura pe macadam. Dacă nu voi lua startul în etapa europeană din Letonia, așa cum îmi propusesem inițial, cu siguranță merg la Sibiu să câștig. Îmi doresc mult această victorie", a spus sportivul de la Napoca Rally Academy.
Pe o Skoda Fabia R5, acesta s-a impus clar în primele două runde ale sezonului și domină clasamentul general, cu 85 de puncte. Poziția secundă e ocupată de Dan Gîrtofan (Skoda Fabia R5), cu 67 de puncte, iar marea surpriză de pe podium este Norbert Maior, cu 49 de puncte, colegul lui Tempestini de la Napoca Rally Academy pilotând însă un model Peugeot 208 R2.
Tempestini, care îl avea avea în dreapta pe Sergiu Itu, are un singur succes la Sibiu, în 2015. În schimb, coechipierul său, Bogdan Marișca s-a impus de 3 ori și e la o singură victorie de recordul lui Titi Aur.
"Vin să merg cât mai tare, așa cum se întâmplă mereu. Anul trecut, din păcate, problemele tehnice ne-au făcut să abandonăm, însă sunt convins că echipa noastră va termina pe primul loc la ediția din acest an", a afirmat Marișca, clujeanul bifând în acest weekend al 18-lea start în Raliul Sibiului.
În total, 54 de echipaje s-au înscris la Raliul Sibiului 2020, care revine pe macadam după o pauză de 7 ani. Printre cei care revin se numără Vali Porcișteanu, dar și Sebastian Barbu, câștigătorul ediției din 2019. De altfel, nu mai puțin de 7 modele R5 vor lua startul în etapa care va debuta vineri după-amiază cu prima probă specială.